Klacht Lidl: Opstootje in Lidl, bedrijf komt met beloften maar komt deze niet na

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 441927
Gebruiker
Loek6000
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na MAANDEN wachten en beloften vanuit Lidl dat ze met mij TELEFONISCH contact zouden opnemen, is dit alsnog 'afgehandeld' met een simpel en respectloos 'mailtje'

Een opstootje in hun Lidl filiaal op de Soerabajastraat te Amsterdam 6 februari 2020, waarbij de bewaker met mij op de vuist wou.

Geen actie van hogerhand, maar ze hebben alleen de plaatselijke filiaalmanager gebeld en daarmee is het klaar, einde verhaal, de mail die ik van hun kreeg:

Wij hebben reactie gehad van de regio en die geven aan dat het winkelverbod blijft staan zij zullen dan ook geen contact opnemen. Wij van klantenservice kunnen hierin dan ook niets betekenen. Helaas kan ik je niet beter informeren. Fijne dag.

Met hartelijke groet,

Manon P.

Waardeloos en een winkel waar je met een grote boog omheen moet lopen als je denkt daar service te verwachten.

Dus van hogerhand doen ze niets, een lokale manager mag gewoon iemand de deur wijzen en niemand die hem daarop corrigeert.

De oplossing

excuus, compensatie en winkelverbod opheffing

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loek6000
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zouden (weer) 'persoonlijk contact opnemen' maar ik weet nu al dat dit zal gebeuren per mail en niet per telefoon, dat doen hun gewoon niet, als je dat vergelijkt met bv AH of andere supermarkten is Lidl een van de slechtste
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen