Klacht Lidl: overlast door laden lossen Ridderkerk/Bolnes

Klachtnummer
# 73559
Gebruiker
Land robert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al enige jaren hebben wij vooral smorens vroeg ernstige overlast van de laad los gedrag van Lidl en haar transporteurs

De tijdstippen en de frequentie van deze activiteiten zijn buitensporig en behoord niet op
Korte afstand van huizen plaats te vinden
Ik heb het over het fiaal aan de Amerstraat te Ridderkerk/Bolnes
Ondanks onze vele verzoeken respecteert de Lidl zijn buren niet

Ook zijn haar transporteurs

De oplossing

Laden lossen op andere tijdstippen en de frequentie van het laden en lossen aanpassen

Dus in plaats 8 keer per dag een kleine hoeveelheid brengen een magazijn op het filiaal bouwen en de wagen bv 2 maal laten komen

2 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    In 2014 heeft u bij ons een klacht ingediend via klachtenkompas.nl. Wij hebben gezien dat uw klacht nog open staat en hopen dat uw klacht via een andere weg door ons is behandeld. Wanneer dit onverhoopt niet het geval is willen wij u vragen contact met ons op te nemen via: contact@lidl.nl .
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice team Lidl Nederland
  2. Auteur
    Land robert
    Datum
    Zoals ik reeds eerder melde word de klacht niet opgelost
    Wij zijn al jaren met Lidl en de DCMR aan het corespenderen maar blijft bij beloftes zonder dat er daadwerkelijk een oplossing komt
    Lidl het zou u sieren wanneer u rekening met u buren zou houden
    Deze week wederom gewekt om 6.35 uur door uw transporteur Simon Loos

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen