Klacht Lidl: Pakket niet verstuurd ondanks dat Lidl beweert het wel verstuurd te hebben.

Klachtnummer
# 306358
Gebruiker
Hetényi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op zondag 27 mei een bestelling geplaatst bij de webshop van Lidl voor Sensiplast Kinesiotlogie-tape, Artikelnummer: 100232875. Volgens de website zou de levering twee tot vier werkdagen duren. Op 30 mei ontving ik een email waarin stond dat mijn bestelling met het bestelnummer 1102768520 verzonden is. Ik heb ook een Track and Trace code gekregen, 3SLDL5000520382 echter, nu een week na het plaatsen van mijn bestelling, heeft DHL mijn pakket nog steeds niet ontvangen van Lidl. Ik heb vandaag geprobeerd om telefonisch contact op te nemen. Na tien minuten in de wacht te hebben gestaan krijg ik een totaal andere menu en zodra ik een keuze maak wordt de verbinding verbroken!
Hoe weet ik waar mijn pakket blijft en wanneer ik het WEL kan verwachten?!

Klantnummer: 1152728244

De oplossing

Ik zou graag mijn pakket VOOR aankomende donderdag 7 juni in huis willen hebben!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen