Klacht Lidl: PARKSIDE Accu binnen 16 maand defect en Lidl geeft niet thuis bij garantievraag

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 421087
Gebruiker
vd Ring
Datum
1 reactie

Details

De klacht

PARKSIDE Accu binnen 16 maand defect (groen, rode knipperende led) en na veelvuldig mailcontact geen respons.

Verkregen referenties #403384510, #403150972, #403417587 en #403194534

De oplossing

Vervanging van de accu

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en doorgezet naar onze servicepartner. Zij nemen zosnel mogelijk persoonlijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vd Ring
Datum
Uiteindelijke oplossing
Lidl beloofd dat de servicepartner contact met mij opneemt. Dit is echter in de 11 hier voorafgaande e-mails ook beloofd en na 4 weken vanaf de melding van het defect is hier niets mee gebeurd. Het probleem is nog niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen