Opgelost door Lidl: prijs van de lidl folder niet het zelfde als dat je het apparaat wil gaan bestellen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 496917
Gebruiker
Ramonwiel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

prijs van de lidl folder niet het zelfde als dat je het apparaat wil gaan bestellen

De oplossing

het desbetreffende apparaat geleverd hebben tegen de prijs zoals hij in de folder staat.
gaat om apparaat DeLonghi ECAM13.123.B

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ramonwiel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Had er zelf overheen gekeken excusses.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen