Opgelost door Lidl: Prijzen niet correct.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 64169
Gebruiker
Oetoch
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste,

Al een aantal keer is het voorgekomen, dat er aanbiedingen niet juist in de kassa zijn aangepast , afgelopen vrijdag maakte wij het mee, bij een Lidl, de forel was 2 voor 3 euro, ook wij hadden dit product, een mevrouw voor ons was allert en had het op de bon ontdekt, ik waarschuwde de caissière dat wij dus ook de forel hadden, het antwoord was, eerst afrekenen en daarna geef ik u uw geld terug. ok ? Normaal kijk ik niet echt vaak op de bon bij de wekelijkse boodschappen, en wie weet hoeveel met ons dit niet doen en de lilde hiermee veel geld verdiend. Zojuist waren we weer bij de lidl een mevrouw voor ons had een galia meloen deze waren in de aanbieding voor 80 ct. Ze had 1,25 afgerekend en kwam er ook achter met het kijken op de bon. Fijn van deze aanbiedingen, je schiet er zo als consument niet veel mee op, het houd ook op bij de kassa, waar het toch altijd al druk is bij de lidl, verder hebben we eigenlijk geen klachten en vinden wij de producten bij de Lidl beter. Mvg

De oplossing

Op de dag dat de aanbieding is de prijzen ook aanpassen. En dat de caissière zelf het geld mag terug geven en niet eerst de bedrijfsleider moet roepen, ivm oponthoud.

2 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    In 2014 heeft u bij ons een klacht ingediend via klachtenkompas.nl. Wij hebben gezien dat uw klacht nog open staat en hopen dat uw klacht via een andere weg door ons is behandeld. Wanneer dit onverhoopt niet het geval is willen wij u vragen contact met ons op te nemen via: contact@lidl.nl .
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice team Lidl Nederland
  2. Auteur
    Oetoch
    Datum
    We hebben de Lidl nu een mail gestuurd omdat ze dat hebben gevraagd, dus even afwachten wat ze gaan zeggen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oetoch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen