Opgelost door Lidl: retour van onaangebroken producten niet geaccepteerd!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175723
Gebruiker
Ontevreden klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 5-7-2016 22 flessen drinken gekocht voor een feestje en op 6-7-2016, keurig met kassabon en al, 8 flessen onaangebroken getracht retour te brengen. Dit is een Lidl in Maassluis waar ik zeker minimaal 4x per week kom om mijn boodschappen te doen. Nog nooit iets retour gebracht. Nu zijn dit producten die ik normaliter niet koop tijdens mijn wekelijkse boodschappen en het is zonde, want Lidl kan ze wel weer verkopen. Ik had meer coulance verwacht van een supermarkt waar ik jarenlang mijn boodschappen haal. en op jullie website staat dat ik binnen 30 dagen ieder gekocht artikel kan retourneren, wat dus in praktijk niet zo blijkt te zijn.

De oplossing

de oplossing is heel simpel, neem de producten terug en ik mijn geld. Lidl kan deze producten zonder meer weer verkopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lidl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ontevreden klant
    Datum
    Lidl heeft mij telefonisch benaderd en we zijn tot een oplossing gekomen. Blijkt dat de winkel het retour had moeten nemen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevreden klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lidl?