Klacht Lidl: Retourneren gaat helemaal fout

Finialis

Lidl is fantastisch tot je een product wil retourneren. Eerst bel je met de klantenservice die je nadat je je verhaal verteld hebt, je alles nogmaals laat vertellen. Nadat je het 2 keer verteld hebt geven ze het verkeerde product op voor retour. Dit geeft dus aan dat ze absoluut niet naar je luistert. Vervolgens probeer je zelf het juiste product op te geven voor retour en wederom mag je alles 2 keer uitleggen, omdat men niet leest. Nu zit ik de hele ochtend thuis op oudjaarsdag te wachten tot mijn pakketje wordt opgehaald, maar ook dat gebeurt niet. Ik vind deze gang van zaken alles behalve vriendelijk en ik voel me niet gehoord en niet geholpen. Ik hoop oprecht dat dit niet de normale gang van zaken is, want voor zo'n groot bedrijf als lidl vind ik dit schrikbarend.

Ik zou graag willen dat Lidl de verantwoordelijkheid neemt voor alles wat hier fout gaat en me op een juiste manier tegemoet komt.

Finialis
    Om nog wat toe te voegen. De eerste keer dat ik de klantenservice belde stond ik lang in de wacht om vervolgens een normale stem te horen zeggen: dit nummer is niet in gebruik. Belachelijk om zo met klanten om te gaan. Nadat ik namelijk de tweede keer dat nummer belde werd er wel opgenomen, waarna het bovenstaande drama begon.

Ook een klacht indienen over Lidl?