Klacht Lidl: saucijzenbroodjes verschimmeld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 451854
Gebruiker
xxx
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag 5-6-2020 gekocht bij de Lidl in Sappemeer, na het openmaken om ze te consumeren zagen een dat 1 broodje groen begon te worden, bij nadere inspectie, waren de andere saucijzenbroodjes ook al verschimmeld, terwijl ze houdbaar waren tot 23-6-2020

Onze kassa bonnetje gooien we na controle van of alle aanbieden ook goed zijn berekend weg. Ja dat is soms ook nodig, gaat we eens mis.

De oplossing

Ons vertrouwen herstellen, van wat we kopen nog wel goed is tot de datum van wat de verpakking aangeeft.

Bijlagen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
xxx
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niets van de Lidl gehoord, deze Klacht of melding heb ik ook doorgeven bij de NVWA. Die gaan wel een onderzoek starten, of wil de Lidl dat er eerst mensen ziek worden na het eten van verschimmelde verpakte saucijzenbroodjes.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen