Klacht Lidl: Serice personeel filiaal De Brink Krimpen aan den IJssel

Klachtnummer
# 159635
Gebruiker
Bianc
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Sinds de verbouwing aan het filiaal De Brink te Krimpen aan de IJssel is de service, klantvriendelijkheid erg hard achteruit gegaan en niet meer wat we van lidl gewend zijn. Bij de kassa wordt je niet meer aangekeken, maar standaard begroet en het gesprek van de ene caissière met de ander gaat gewoon vrolijk door, klagend over collega's. Er wordt star gekeken en er kan geen vriendelijk woord van af. Verse broodjes worden regelmatig fout afgerekend. Voorheen voelde ik mij te gast bij dit filiaal nu ben ik slechts een nummer volgens mijn gevoel.

Gewenste oplossing

Stimulatie van het personeel (let wel niet elke medewerker is een botterik) om gastgericht te handelen en niet louter klantgericht. Ook de service is een product van Lidl en het zou mooi zijn als deze even goed is als dat wat in de schappen ligt.

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Bedankt voor uw melding,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen