Klacht Lidl: Slechte kwaliteit stukken Milbona Goudse kaas.

Klachtnummer
# 164607
Gebruiker
Eveline
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al sedert lange tijd is de kwaliteit van de stukken kaas heel erg slecht.
Plakken schaven gaat niet, het rt stuk breekt in stukken uit elkaar.
De beleggen kaas is zeer zacht en plakkerig.
Over de helft is het stuk onbruikbaar.
Kaas is al duur genoeg. Deze kaas is het geld niet waard.

De oplossing

Better kwaliteit kaas inkopen die geschaafd en tot het laatst gebruikt kan worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Geachte mevrouw Berkman,

    Wij willen u hartelijk bedanken voor uw melding. Deze melding hebben wij tevens ontvangen via klacht.nl en is inmiddels in behandeling genomen.

    U hoort zo spoedig mogelijk van ons.

    Vriendelijke groet,
    Uw Lidl team

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen