Klacht Lidl: Slechte service inzake retouren webshop

Klachtnummer
# 265095
Gebruiker
Ns Rijsdijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al meer dan een week probeer ik een bestelling retour te sturen aan Lidl, ik kom er telefonisch niet doorheen en krijg ook geen reactie via het contactformulier of email.
Waar moeten het pakket naartoe?! Stuur gewoon een retourformulier mee in het pakket, scheelt veel tijd en rompslomp!

De oplossing

Z.s.m. Retouretiket/formulier per email.

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben u op 23-6-2017 telefonisch geïnformeerd over de afhandeling van uw klacht. Excuses voor de vertraagde reactie. Wanneer u nog vragen heeft kunt u contact opnemen contact@lidl.nl.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice team Lidl Nederland

Ook een klacht indienen over Lidl?