Klacht Lidl: slordig en ongeïnteresseerd, Lidl vestiging Vuurplaat 340 Rotterdam

Klachtnummer
# 270282
Gebruiker
janneke van den berg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Lidl vestiging Vuurplaat 340 Rotterdam

Dat de vakken gevuld moet worden is normaal. Maar op (10-08-2017) werd ik zelfs gewoon opzij geduwd door een medewerker met een volle kar. Het is erg onbeleefd. De man kijkt zo slordig en ongeïnteresseerd.
Dit verwacht je niet in een supermarkt.
De man die het deed had een andere soort kleding. (niet de normale medewerker) Het lijkt zo een manager te zijn.
Ik ga nooit meer naar Lidl.

Gewenste oplossing

Gewenste oplossing; normale mensen in dienst nemen !!!

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen