Opgelost door Lidl: Terugbetaling 1 Ebike door Lidl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 688940
Gebruiker
Novotil
Datum
1 reactie

Details

Klacht

31-08-2023 heb ik 2 Ebikes Crivit Urban bij Lidl webshop besteld en betaald , achteraf bleek het niet de juiste fiets voor ons.
04-09-2023 Bij levering door Dynalogic geweigerd af te nemen e.e.a. volgens instructie Lidl.
07-09-2023 Retour geleverd aan Lidl door Dynalogic.
31-08-2023 Bericht dat Lidl ontvangst van 1 Ebike ontvangen heeft en zal terugbetalen.
Na 12 x telefonisch contact met Lidl Custumer Care nu vandaag 19-09-2023 geen reactie van Lidl. Eveneens mail met info over retour bewijs nog steeds geen reactie van Lidl.!!!! Het gaat om € 1299,- toch een substantieel bedrag.
Hopelijk gaat deze mail wel helpen!

Gewenste oplossing

Met spoed ontvangstbewijs vannLidl en nog meer spoed terugbetaling € 1299,-
Geboden oplossing
Beste medewerkers van Lidl Customer Care, Wat fijn dat er zo snel gereageerd is. Ik blijf zoals al lang graag cliënt van Lidl Webshop. Compliment en succes ! W.F.P … Eindhoven
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen