Opgelost door Lidl: Terugbetaling 1 Ebike door Lidl
Details
Klacht
31-08-2023 heb ik 2 Ebikes Crivit Urban bij Lidl webshop besteld en betaald , achteraf bleek het niet de juiste fiets voor ons.04-09-2023 Bij levering door Dynalogic geweigerd af te nemen e.e.a. volgens instructie Lidl.
07-09-2023 Retour geleverd aan Lidl door Dynalogic.
31-08-2023 Bericht dat Lidl ontvangst van 1 Ebike ontvangen heeft en zal terugbetalen.
Na 12 x telefonisch contact met Lidl Custumer Care nu vandaag 19-09-2023 geen reactie van Lidl. Eveneens mail met info over retour bewijs nog steeds geen reactie van Lidl.!!!! Het gaat om € 1299,- toch een substantieel bedrag.
Hopelijk gaat deze mail wel helpen!
Gewenste oplossing
Met spoed ontvangstbewijs vannLidl en nog meer spoed terugbetaling € 1299,-- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.