Klacht Lidl: Toegezegde levertijd wordt ver overschreden en er is na 9 dagen nog geen zicht op leverdatum.

Klachtnummer
# 317202
Gebruiker
Jos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via webshop op 1 augustus een Güde Tafelzaag GTK210 besteld en betaald. Verwachte levertijd 4 werkdagen. Artikel was op voorraad.
Bestelnummer 1103170759.

Inmiddels is het 10 augustus en staat bij DHL de status sinds 1 augustus op Aangemeld.
Lidl al tweemaal telefonisch gesproken. 'Zoeken we zo snel mogelijk uit. Binnen 10 werkdagen heeft u bericht'. Inmiddels is het artikel niet meer op voorraad en kan geen nalevering plaatsvinden.
Evenmin kan de bestelling worden geannuleerd en betaling geretourneerd.

Mijn klacht is kortgezegd: toegezegde levertijd wordt ver overschreden en er is na 9 dagen nog geen zicht op leverdatum. Daarbij: geen annulering mogelijk, ondanks dat artikel niet op voorraad meer is.

De oplossing

Zo snel mogelijke levering van artikel of zo snel mogelijk geld retour.

1 reactie

  1. Auteur
    Jos
    Datum
    De reactie was een standaard briefje: we zijn vertraagd, houd de DHL track-en-trace in de gaten.
    Dit was geen nieuws, want deze conclusie had ik zelf ook getrokken.

    Op deze manier schieten we niets op. Voor mij is de maat vol; ik wil mijn geld terug!!!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren