Opgelost door Lidl: Toegezegde levertijd wordt ver overschreden en er is na 9 dagen nog geen zicht op leverdatum.

content Opgelost
Jos

Via webshop op 1 augustus een Güde Tafelzaag GTK210 besteld en betaald. Verwachte levertijd 4 werkdagen. Artikel was op voorraad.
Bestelnummer 1103170759.

Inmiddels is het 10 augustus en staat bij DHL de status sinds 1 augustus op Aangemeld.
Lidl al tweemaal telefonisch gesproken. 'Zoeken we zo snel mogelijk uit. Binnen 10 werkdagen heeft u bericht'. Inmiddels is het artikel niet meer op voorraad en kan geen nalevering plaatsvinden.
Evenmin kan de bestelling worden geannuleerd en betaling geretourneerd.

Mijn klacht is kortgezegd: toegezegde levertijd wordt ver overschreden en er is na 9 dagen nog geen zicht op leverdatum. Daarbij: geen annulering mogelijk, ondanks dat artikel niet op voorraad meer is.

Zo snel mogelijke levering van artikel of zo snel mogelijk geld retour.

Jos
    De reactie was een standaard briefje: we zijn vertraagd, houd de DHL track-en-trace in de gaten.
    Dit was geen nieuws, want deze conclusie had ik zelf ook getrokken.

Op deze manier schieten we niets op. Voor mij is de maat vol; ik wil mijn geld terug!!!

Jos
Uiteindelijke oplossing Op 16 augustus geeft Lidl aan dat het pakket bij aanlevering aan DHL is zoekgeraakt. Zij gaan het geld terugstorten. Lidl mailt op 15 augustus: Excuses voor het ongemak! Indien morgen het pakket niet wordt ingescand gaan wij ervoor zorgen dat het gehele bedrag wordt teruggestort op je rekening.