Klacht Lidl: Tuinslang kapot binnen 2 maanden

Klachtnummer
# 377239
Gebruiker
Kleinelaptop#314
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Tuinslang kapot binnen 2 maanden.Ik heb bij lidl een tuinslang gekocht van 10 m die is kapot binnen in de slang.Want de binnenste buis lijkt wel geknikt daardoor loop er geen water naar de sproeikop

Gewenste oplossing

als oplossing zou ik graag een nieuwe tuinslang willen ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen