Klacht Lidl: Uw belofte ontvangt mijn belofte

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 391301
Gebruiker
Rob73
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Refererend aan de klacht van 1 Augustus die na vele beloftes niet werd opgelost, plaats ik zoals beloofd de klacht opnieuw.

a dit gehele tumult, heb ik op facebook meerdere keren foto's geplaatst met producten die of zwaar beschimmeld waren of verrot in een nog ruime houdbaarheid datum. Aangezien het hier vanuit daar niet werd opgelost, als iemand voor 100 schade heeft betaal je ook niet de helft. En een 3e bijbaan om iedere keer terug te moeten naar de Lidl heb ik ook geen tijd voor.

De beste in dit, de beste in dat no way lees de vele reacties.

De oplossing

Niets, omdat de afhandelingen al niets zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lidl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Rob73
    Datum
    zoals beloofd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob73
Datum
Uiteindelijke oplossing
niets, nou nog meer bedorven producten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen