Klacht Lidl: Veel loze beloftes
Details
De klacht
Bestelde (en reeds betaalde) artikelen komen niet. Er worden vele beloftes gedaan, maar beloftes blijken niets waard. Ze weten hoe het met de bestelde artikelen gaat, ze weten waar ze zijn, maar doen niets, totaal niets voor je. En uiteindelijk komen de artikelen bij hen (Lidl dus) terug en zijn het retour artikelen..... en die krijg je niet meer, om onbegrijpelijke reden. Retour is retour, maar niet door mij retour gezonden. Ik wil mijn artikelen en heb met dat hele circus niets te maken. Maar Lidl doet niets, je kan opnieuw bestellen en moet zelf maar alles controleren.De oplossing
Menselijk. Er wordt van alles door iedereen beloofd, maar niets wordt nagekomen. Ze werken langs elkaar heenUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.