Klacht Lidl: Veel loze beloftes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378215
Gebruiker
L.J.F. de Ruiter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelde (en reeds betaalde) artikelen komen niet. Er worden vele beloftes gedaan, maar beloftes blijken niets waard. Ze weten hoe het met de bestelde artikelen gaat, ze weten waar ze zijn, maar doen niets, totaal niets voor je. En uiteindelijk komen de artikelen bij hen (Lidl dus) terug en zijn het retour artikelen..... en die krijg je niet meer, om onbegrijpelijke reden. Retour is retour, maar niet door mij retour gezonden. Ik wil mijn artikelen en heb met dat hele circus niets te maken. Maar Lidl doet niets, je kan opnieuw bestellen en moet zelf maar alles controleren.

De oplossing

Menselijk. Er wordt van alles door iedereen beloofd, maar niets wordt nagekomen. Ze werken langs elkaar heen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.J.F. de Ruiter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb al een keer, zelfs meerdere keren, gemeld dat ik denk en vind dat de Lidl mensen langs elkaar heen werken. Ik kan aantonen dat er diverse mails zijn met zgn. oplossingen en allemaal (loze) beloftes, namelijk het bestelde komt morgen, nee overmorgen, het bestelde komt nu echt morgen. En maandag was er de telefoon en mail: Uw bestelde artikelen zweven rond in Nederland, we weten waar ze zijn, de bezorgdiensten brengen ze retour. Wij stellen alles in het werk ze alsnog bij u te krijgen.... zonder extra kosten enz. betaalde zorgkosten krijgt u terug. Dat lijkt een oplossing maar dat gebeurde niet. Want nog geen uur later weer een mail en vervolgens daarna weer een mail. Uw bestelde artikelen zijn nu terug op ons magazijn, ze zijn als retour aangemeld. En retour daar kan niets meer meegedaan worden. Wij, dus Lidl kunnen niets meer doen. Bestel opnieuw en betaal opnieuw, helaas geen tekst meer. Absoluut geen oplossing!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen