Klacht Lidl: Waar bevinden zich de verschillende zones van de gekochte 7-zones matras.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 287743
Gebruiker
Hammer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het is de Klantenservice van Lidl die zijn weerga niet kent.
Omdat uit de tests van de Consumentenbond de matrassen van Lidl goed tevoorschijn kwamen hebben wij besloten die te proberen.
Omdat op de site van Lidl ook nog een andere, duurdere matras stond hebben we die ook in de overweging betrokken. De productinformatie op die site is zeer summier en we willen weten wat het verschil is tussen de goedkope en de tweemaal zo dure 7-zones matras? Maar vragen daarover leveren niets op.
Iedere mail wordt binnen 10 minuten beantwoord met een mail met een standaardboodschap met de toezegging dat ze zo snel mogelijk zullen antwoorden. Om vervolgens nooit meer iets te horen.
Bellen helpt ook niet. Ze lijken volledig ongeïnteresseerd. Ze weten niets. Ze kunnen niets zeggen. Ze kunnen niet doorverbinden met een collega die er wel iets van weet en ook niet toezeggen of en wanneer die zal terugbellen. Wat vervolgens toch niet gebeurd. Ik heb het opgespeeld als klacht, maar ook dat hielp niet.
Ik krijg na 4 mails en 2 telefoongesprekken een vaag antwoord en besluit dan maar de duurste te nemen.
De aflevering komt in tegenstelling tot de gemelde vertraging toch te vroeg, maar we waren toevallig thuis.
Om de lattenbodem af te kunnen stellen wil ik weten waar de verschillende zones zich bevinden. Na meer dan 6 weken met 12 mails van mijn kant heb ik nu eindelijk het volgende ongelofelijke antwoord:
Citaat: Helaas is het inderdaad zo dat onze leverancier niet specifiek kan aangeven waar de speciale zones beginnen en eindigen. Einde citaat.
Er zit niets anders op dan het bed af te halen, de matras uit de tijk te halen en te gaan kijken. Als het al te zien is. Er resteert nog anderhalve maand van de proefslaapperiode om te bepalen of we ze houden, maar aan de Klantenservice zal het zeker niet liggen.
R. Hammer’’

De oplossing

Gewoon een antwoord op mijn vraag, waar de verschillende zones zich bevinden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hammer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op 110118 ontvang ik van "Team Lidl" een aangetekend brief met gratuite excuses en een waardebon van € 20. Met een verwijzing naar de mogelijkheid de matras binnen 90 dagen te retourneren, Over de simpele vraag waar de 7 zones zich bevinden wordt niet gerept, laat staan over een antwoord. Ik vind het een trieste vertoning. Ik ben benieuwd wat het Duitse moederbedrijf hiervan zou vinden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen