Opgelost door Lidl: Waardeloze bezorging webshop, slechte klantenservice
Details
Klacht
Ik had een matras gekocht, en aangevinkt dat het op zaterdag bezorgd mocht worden. Hele zaterdag gewacht, niks. Klantenservice gebeld: oh, grote dingen bezorgen we niet op zaterdag. (Waarom wordt dat niet eerder gecommuniceerd?) Het wordt maandag tussen 08.00 en 18.00 (Dat is tien uur!!!). Dan ben ik er niet, kan het later? Nee. Dus die arme pakketbezorger staat voor een dichte deur. Dinsdag poging twee, toen hoefde ik pas om 16.00 te werken. Ik heb tussen 08.00 en 18.00 gewacht (en noodgedwongen even thuisgewerkt), je ziet geen verwachte aankomsttijd of bezorgvolgorde. DHL stond uiteindelijk om 18.22 aan de deur, toen ik echt al op mijn werk was. Twee mooie zomerdagen heb ik voor niets binnen zitten wachten. En iets van een compensatie, ho maar. Deze bezorgopties (alleen op doordeweekse dagen, en een tijdvak van TIEN uur) zijn middeleeuws. De klantenservice waardeloos. Als ik van tevoren had geweten dat er alleen tijdens kantooruren bezorgd kon worden in tijdvakken van tien uur, had ik nooit iets gekocht.Gewenste oplossing
Twee hele dagen krijg ik nooit meer terug. Ik wil iedereen vooral waarschuwen hier nooit iets te kopen. Er is me een tegoedbon van €3,99 aangeboden, dat vind ik een belediging.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.