Klacht Lidl: Wandelschoenen binnen maand kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 162934
Gebruiker
JaapAMS
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 26 februari jongstleden heb ik wandelschoenen bij Lidl in Nijkerk gekocht.
Deze zijn eind maart, na enkele keren dragen al op de naden gaan scheuren. Hier ben ik mee teruggewenst naar Lidl in Nijkerk, die mij verwezen naar de klantenservice.
Ik vind dit een zeer omslachtige manier van retourneren, die ook nog eens niet strookt met de Nederlandse wet.
Graag zou ik het volledige bedrag van aankoop terug zien, omdat deze schoenen wel erg snel kapot zijn gegaan.

De oplossing

Volledige teruggave van het aankoopbedrag.

2 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben u op 06-04-2016 telefonisch geïnformeerd over de afhandeling van uw klacht. Wanneer u nog vragen heeft kunt u contact opnemen contact@lidl.nl.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice team Lidl Nederland
  2. Auteur
    JaapAMS
    Datum
    Lidl moet zich aan de NL wet houden en niet zo moeilijk doen als iemand zich meld met kapot product + kassabon. voor mij een reden Lidl te mijden en m'n boodschappen elders te doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JaapAMS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen