Opgelost door Lidl: Weer ruzie in de Lidl Amsterdam

content Opgelost
Dimitri555

Mijn humeur is nu goed bedorven door weer die Lidl in de 2e Helmersstraat in Amsterdam... Ik ga in een volle rij sta bij de enige kassa die open is, niets aan de hand. Ineens wordt er omgeroepen "kassa 4 gaat voor u open". Ik heb ook haast, maar de dame die net achteraan in de rij komt staan is mij voor en legt alles op de band. Ik zeg eerst geheel vriendelijk en geeneens van plan om mijn zin door te zetten: "Eigenlijk ben ik voor u hoor mevrouw, ik stond al in die andere rij te wachten". Geen reactie, ze blijkt Engels te praten.

Dus in het Engels. Nu wel korter: "Ik was voor u, ik stond al in de rij". Ze wilt van wijken niet weten en ik zeg nog eens dat ik voor haar was. Ik ben lucht voor haar daarna. Ik schuif dan nu maar "gewoon" haar spullen dan naar achteren. "Don't touch my stuff, ohhhh you're such a pr*ck". Ze scheldt me dus uit.

Zij moeilijk doen, een oudere man die het helemaal niet gevolgd heeft zegt "je bent gewoon een e*kel", ik, wijs geworden, "Heeft u wel gezien wat er gebeurde?". Ik zeg: "heel makkelijk, ik sta in de rij daar, andere kassa gaat open en zij dringt voor". "En toch ben je een e*kel" zegt hij.

De dame is een "mooie"dame, er komen 2 medewerkers/filiaalchef/beveiligers aan, ik leg het nog een keer rustig uit, en het enige is "jaja, schiet nou maar op". Zij zegt nog iets en ik zeg nog eens dat ze een b*tch is. Mag dat niet zeggen van de Lidl, de sfeer wordt grimmig en ik heb het gedaan als vaste klant!!! Ga nou maar vlug. Is hun antwoord.

Tsja, je moet daar toch ook weer wat mee, want je hebt volkomen ten onrechte nu een stempel van "lastig geval". Misschien dat ze de beelden kunnen terug bekijken en misschien ook horen, dan zien ze dat ik hier gewoon een "normaal" persoon was die echter niet over zich heen laat lopen door die sneaky lady...

Ze wist dondersgoed hoe en wat en buitte dat uit. Ze moet niet voorpiepen. En als ze in Nederland is en ik zeg haar eerst wat vriendelijk in het Nederlands en ze kijkt geeneens om omdat ze het niet verstaat wil ze doen laten denken. Ik bedenk me nu trouwens ook: als zij geen Nederlands praat, hoe heeft ze dan zo verdomd goed en snel door gehad bij welke kassa ze moet zijn?!! Betrapt!!!

En dan de Lidl mensen en mensen die voor de kant van die dame kiezen omdat ik dan kennelijk te assertief overkom omdat ik mijn recht op eis wat je in Amsterdam dus beter niet kunt doen blijkt wel weer eens?!!

.... nou, weer 5 uur bijkomen van 5 minuten Amsterdam...

Tsja, dit ligt niet enkel aan Lidl, maar wellicht kunnen ze in het Nederlands en in het geval van de Amsterdamse Lidl's ook in het Engels erbij zeggen dat de andere kassa open gaat en dat de mensen in de rij van de reeds open en dus drukke kassa daarbij voorrang hebben, zoals vroeger wel meestal werd meegedeeld door iemand die een kassa opende! En een excuus is op zijn plaats omdat er partij werd gekozen voor de "dame" en een vaste klant voor lul werd gezet en niet serieus werd genomen. Dat voelt vervelend!
men gaat nadenken over de tekst van de automatische stem dat er een kassa open gaat... dat de eerst wachtende bij de drukke kassa voorrang hebben. verder heb ik een kadobon gekregen van 5 euro, leuk gebaar, maar 10 euro was dan wat overtuigender geweest toch?

Dimitri555
    oh ja, dit was donderdag 13 juli 13:45 Lidl in de 2e Helmersstraat Amsterdam (ingang Alberdingk Thijmstraat). En BTW, stuur die rokende "daklozen" ook eens weg daar voor de ingang...
    Lidl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Dimitri555
    ik heb per email te horen gekregen dat men de klacht heeft opgepakt, maar er is nog geen oplossing

Ook een klacht indienen over Lidl?