Klacht Lidl: Weken anders een maand wachten op mijn bestelling.

Anoniem

23 nov heb ik online 4 eetkamerstoelen besteld bij de LIDL. Op 29 nov is de eerste stoel geleverd en op woensdag 5 dec. is er een tweede stoel geleverd. Nu heb ik een meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice hierover. Er wordt steeds aangegeven dat ze bezig zijn met een pakketonderzoek en ze de overige twee stoelen niet kunnen leveren. Ondertussen zit ik met twee stoelen ipv 4 stoelen en wil ik duidelijkheid of de twee overige stoelen worden geleverd of niet. De stoelen zijn uitverkocht en ze hebben de stoelen niet op voorraad. Als de stoelen niet geleverd kunnen worden dan stuur ik de stoelen het liefst terug zodat ik ergens anders wel 4 eetkamerstoelen kan kopen. Door de onzekerheid, weinig begrip van de klantenservice en de trage manier van het probleem op te lossen. Zit ik maar af te wachten wanneer ik de stoelen krijg of de twee stoelen terug te sturen, zodat ik nieuwe stoelen ergens anders kan bestellen.

Voor mij was dit de eerste en laatste keer dat ik online iets bestel bij de LIDL. Meerdere malen zijn er op deze website en op de sociale media klachten ingediend over de klantenservice en online webshop van de LIDL. Als ik dit van te voren had geweten had ik hier nooit iets besteld. Ik besteld vaak artikelen op het internet of tijdens black friday bij verschillende ketens artikelen besteld, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik moet maar meer geduld hebben, mensen hun werk laten doen en ter compensatie aannemen dat ik mijn verzendkosten van 2 a 3 euro terugkrijg (overigens wat een belachelijke compensatie is). Ondertussen meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice ook met het contactformulier op hun website, maar geen reactie mogen ontvangen laat staan een oplossing.

Hoop het via deze manier het op te kunnen lossen.

Zekerheid geven. Zijn de twee overige stoelen nog leverbaar? Waar zijn de twee overige stoelen? Excuses of op zijn minst begrip tonen voor de situatie. Er werd mijn een compensatie aangeboden van 2 a 3 euro (verzendkosten) en meerdere malen verzocht om maar even geduld te hebben.

Hoe jullie denken om te gaan met jullie klanten, belachelijk! Niet over mijn rug jullie probleem met het transportbedrijf uitvechten. Bovendien hoefde ik niet te tekenen voor de stoelen die ik heb ontvangen, fraudegevoelig natuurlijk!

Graag zsm een oplossing. Ik ga niet weken of maanden wachten op mijn eetkamerstoelen. Wil zsm een reactie dan weet ik waar ik aan toe ben.

Anoniem
Een waardebon met een onbekend bedrag, waarschijnlijk kan ik weer iets bestellen bij LIDL om vervolgens weer weken op mijn bestelling te moeten wachten. Onbetrouwbaar is de onlineshop van LIDL, dus daar begin ik niet aan. Verder nog geen zekerheid men gaat een onderzoek starten, dit is mij al meerdere malen toegezegd. Ondertussen wacht ik al 14 dagen op mijn bestelling en zeker al een andere halve week is mijn bestelling zoek geraakt. Het lijkt mij toch niet moeilijk om de klant het eerlijk verhaal te vertellen, ik wil alleen weten waar mijn pakketje is en waar het zoek is geraakt bij DHL of al bij de distributiecentrum van de LIDL? Wat een blamage dit en zo te zien ben ik niet de enige met dit probleem. Wat gaan jullie goed om met jullie klanten, mijn complimenten. Not!

Ook een klacht indienen over Lidl?