Opgelost door Lidl: Zeer trage levering en tegenstrijdige verklaringen van de klantenservice van Lidl

javico

Getriggerd door 5x beste koop, en omdat we door omstandigheden snel een matras nodig hadden deze op 27/1 besteld. Was op voorraad en levertijd 3 werkdagen. Zou dan 31/1 bezorgd worden. Vrij geregeld voor die dag. Helaas 29/1 een mail bezorging is vertraagd. Zelfde dag een mail bestelling is verzonden. Fijn dachten we komt hij toch woensdag. Helaas hele dag voor niets gewacht. 1 febr gebeld met de klantenservice van Lidl, sorry er is een storing bij DHL en alles moet daar handmatig gescanned worden, heb nog even geduld. Als pleister op de wonde kregen we een bon van 10 euro voor al het ongemak.2/2 een mail naar DHL gestuurd met de vraag hoelang eea nog ging duren. Antwoord was: heb alleen een vooraanmelding van Lidl ontvangen maar geen pakket. Dus wat is nu de waarheid? Klantenservice Lidl weer gebeld, kreeg als antwoord de levering is vertraagd door matras leveringsproblemen.Op mijn vraag waarom ik van het kastje naar de muur gestuurd werk kwam van Erica geen antwoord meer, verbinding werd verbroken.Zelfde dag klacht mail naar Lidl gestuurd met verzoek om uitleg en hierin uitdrukkelijk vermeld mocht er nog een bezorging plaats vinden dan niet op dinsdag.. Helaas hier tot op heden geen antwoord op. 5/2 een mail van Lidl pakket is zoek en wij hebben (zonder overleg) een nieuwe matras besteld.Zal donderdag komen. Dus voor die donderdag weer vrij geregeld. Wat schetst onze verbazing: dinsdagavond om 23:30 komen wij thuis, briefje van DHL in de bus, pakket is afgeleverd bij voor mij totaal onbekende mensen 2 verdiepingen hoger. Volgende dag daar naar toe. Bleek een bejaarde dame te wonen, had het pakket in de lifthal laten zetten want ze kon het binnen niet hebben.Heeft daar bijna 24 uur onbeschermd en voor iedereen toegankelijk gestaan. Wonder dat het er nog was. Wij balen en moesten dit nu zelf 2 verdiepingen lager via 2 lifthallen meezeulen. Niet fijn en daar had ik ook de 25 euro extra bezorgkosten niet voor betaald.Donderdan tot 14.45 gewacht op 2e matras, bezorging geweigerd en retour naar afzender gestuurd.

Voor al het ongemak, ten eerste uitleg schriftelijk waarom dit zo is verlopen en zoals ik in eerdere mail naar Lidl ook al gevraagd heb is terugstorting van de bezorgkosten voor zelf moeten sjouwen, 2 vrije dagen opgeofferd en een hoop ergernis heb moeten verwerken door de tegenstrijdige verklaringen van de klantenservice van Lidl. Een bos bloemen naar mijn vrouw die al mijn gemopper heeft moeten ondergaan zou Lidl sieren.

javico

Ook een klacht indienen over Lidl?