Klacht Lidl: Zoofari hondenriem

Klachtnummer
# 167907
Gebruiker
Tyson
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Gister avond ging ik wandelen met mijn hond en had de hond aan de Zoofari hondenriem
Nadat de hond begon te rennen knapte de riem (lijn) doormidden waardoor mijn hond in het donker over de drukke weg rende helaas heb ik geen bon meer maar de riem is nog geen 2 maanden oude en nauwelijks gebruikt dit omdat het nog een pup is en vaak aan de loop riem loopt
Ik heb geen vertrouwen meer in deze hondenriemen en hoop daarom op een passende oplossing ik hoor graag van u

De oplossing

Graag een passende oplossing
Een nieuwe riem is voor mij geen oplossing omdat ik hier geen vertrouwen meer in heb het is gelukkig goed afgelopen maar dit had helaas ook anders kunnen aflopen

5 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum

    Geachte klant Oogjes,

    Hartelijk dank voor uw melding.
    Wij hebben u melding in behandeling genomen en u hoort zo spoedig mogelijk van ons.

    Met vriendelijke groet,
    Uw Lidl team
  2. Auteur
    Tyson
    Datum
    Ik wacht rustig af
  3. Auteur
    Lidl
    Datum
    Geachte heer Oogjes,

    Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben uw hondenriem in goede orde ontvangen.

    Inmiddels hebben wij u per e-mail om meer informatie gevraagd, zodat wij uw melding verder kunnen afhandelen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien uit naar uw reactie.

    Hartelijke groet,
    Uw Lidl team
  4. Auteur
    Lidl
    Datum
    Geachte heer Oogjes,

    Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben uw hondenriem in goede orde ontvangen.

    Inmiddels hebben wij u per e-mail om meer informatie gevraagd, zodat wij uw melding verder kunnen afhandelen.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien uit naar uw reactie.

    Hartelijke groet,
    Uw Lidl team
  5. Auteur
    Tyson
    Datum
    Beste lidll
    Helaas heb ik geen email ontvangen
    Mijn email adres is elisa_1993_13@hotmail.com

Ook een klacht indienen over Lidl?