Opgelost door Lidl: Zoofari rolriemen steeds stuk.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 355766
Gebruiker
Riemenverslinder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze week weer twee Zoofari leibanden bij de Lidl Maastricht gekocht.
Ik heb er nu 3 op voorraad.
Wandel dagelijks met mijn kleine Jack Russell. In de stad loopt ze gewoon naast me. Een of twee keer per week naar het bos voor enkele uren en daar rent mijn Jack Russell achter geurtjes aan dwz tot het einde van de lijn.
Mijn Jack Russell weegt 5.5 kg. Ik koop de grote versie (dus voor veel grotere hond).
Na een maand of 4 begeeft de oprolfuctie van de Zoofari band.
De leidraad gaat niet meer terug. Telkens hetzelfde probleem.
En ja ik heb nog een aantal kapotte banden op zolder liggen. En ja ik heb ook nog verkoopbonnen.
Om de een of andere reden zijn de bedragen van mijn boodschappen nog goed te lezen op de bonnen.
Echter het bovenste en onderste gedeelte van de bon is helemaal vervaagd.
Lidl en locatie moeilijk te lezen even als de verkoopdatum.
Twee jaar garantie hoe moet ik dit dan met bon aantonen.?.
Van de laatste twee nieuwe heb ik nu weer een duidelijk leesbare bon, maar ook nog te lezen als ik de rolbanden in gebruik neem.?.

De oplossing

Zorgen dat aankoopbon en leesbaar blijven, zodat ook eenvoudig kan worden aangetoond dat het product niet 2 jaar, maar nog geen half jaar functioneert.
Niet eenmaal, maar al vele stuk op zolder liggen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Riemenverslinder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zeer snel naar mij toe gereageerd. De klacht snel en naar tevredenheid opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen