Klacht Liebherr: Elke dag piepend alarm van de koelvriescombinatie

AnnaKings

Vanaf augustus 2018 zijn wij in dit huis komen wonen en hebben wij van de vorige huurders deze koelvriescombinatie overgekocht. Dit omdat in de keuken alleen een zeer smal model koelkast past, nl 55 cm. We hadden zelf een koelvriescombinatie die niet paste. Sinds wij hier wonen piept het alarm van deze koelkast elke dag. Om gek van te worden. Het zou om het vriezerdeel gaan dat een te lage temperatuur heeft. Dit is vreemd daar de beiden deuren dicht zitten en er geen producten in de vriezer zijn gelegd recent. Met name doet hij dit s`nachts. Dit is ergerlijk aan het worden, temeer omdat wij nu ook een puppy hebben die helemaal gek wordt van het piepend alarm. Ik heb de Liebherr enkele maanden geleden hierover gebeld. Het bleek dat de vorige bewoners hier ook al eens over hadden geklaagd??? En er blijkt door hun verder geen terugkoppeling te zijngeweest hierover met Liebherr. De medewerkster vertelde ook dat dit een probleem zou kunnen zijn nadat de vriezerdeur lange periode open zou hebben gestaan. Dat is bij ons iig niet voorgekomen. We zouden het euvel kunnen proberen te verhelpen door 48 uur te ontdooien(dat was ook de tip naar de vorige bewoners geweest)...zo gezegd zo gedaan. Alles bij de buurvrouw erin(had gelukkig plek) en 2 dagen laten staan. Na 1 week weer hetzelfde probleem. Liebherr kan hier niets aan doen zegt ze. Ik vind dit geen goede zaak. Alsof wij of vorige bewoner hier iets aan kunnen doen. Het zou verholpen moeten kunnen worden door ons als consument. Of anders zeker door Liebherr zelf, maar "er is niks aan kunnen doen" is echt voor mij meer "wij willen er niks aan doen".
Het piepje is ook niet uit te zetten, de vriezer doet gewoon zijn werk en staat niet open, maar dit blijft terug komen, ook op tijden dat ik op mijn werk ben en de hond alleen thuis is. Ik weet dit doordat ik een cam in de kamer heb staan, en wij getuige zijn van een onrustig wordende hond in de bench!!!

Dit probleem oplossen. En anders een andere koelvriescombinatie. Maar niet zeggen dat het niet op te lossen is! Alles is op te lossen.
Wij willen evt een kleine bijbetaling doen aan een nieuwe koelkast.

Wij vinden dat Liebherr hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Liebherr?