Klacht Liebherr: Koelkast maakt veel herrie

pvanrooijen

Wij hebben bijna 5 jaar geleden voor een Liebherr koelkast gekozen omdat de kwaliteit en degelijkheid van dit merk ons aanspraken. Het gaat om het inbouwmodel IK 3620 (9981224-00). Wij hebben sindsdien veel problemen gehad met deze koelkast. Al na een jaar moest de motor worden vervangen. De koelkast maakte daarna nog veel geluid, en dat is steeds erger geworden in de loop der tijd. Het geluid van de motor is nu zo luid dat het onze nachtrust verstoort. Het gaat om een langdurig brommend geluid en niet om de normale geluiden van bijv. verdampen van het koelmiddel. Op 28 februari jl. is de monteur weer langs geweest. Hoewel de monteur zijn best heeft gedaan, moeten wij constateren dat zijn inspanningen niet hebben geholpen. Wij zijn er van overtuigd dat er met deze koelkast iets niet in orde is, al vanaf het begin. Wij hebben veel monteurs- en energiekosten gehad. Wij zijn benieuwd of u voor ons een oplossing heeft of een tegemoetkoming zoals een kortingsaanbod voor een nieuwe koelkast

Wij zijn benieuwd of u voor ons een deugdelijke oplossing heeft of een tegemoetkoming zoals een kortingsaanbod voor een nieuwe koelkast

Wij vinden dat Liebherr hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Liebherr?