Klacht Liebherr: Ledlamp(unit) defect van koeldiepvries combinatie

# 199936
Frans

Een energie zuinige combinatie gekocht, geplaatst op 08 september 2011 met nieuwe keuken. De (led)lamp van de koelkast knippert nu soms een keer fel, verder is het donker in de koelkast. Een mail gestuurd wat een nieuwe ledlamp kost, blijkt een ledunit te zijn, die 84,43 € (ex BTW) kost. Na een tweede mail waarin ik schreef dat ik dat duur vond voor een lampje kreeg ik mail terug met aanbod voor 20% korting als ik het bestelde en (ondanks waarschuwing, alleen vervangen door gekwalificeerd personeel).
Tijdens telefoongesprek werd aangeboden een monteur te laten komen voor 92€ die de ledunit (waarschijnlijk onder coulance, dan hoef ik het onderdeel 84,43 exl btw) niet te betalen, komt vervangen. Het onderdeel gratis opsturen was geen mogelijkheid. Ik snap dat Liebherr een waarschuwing geeft dat er spanningvoerende delen aangeraakt kunnen worden en dat dat gevaarlijk kan zijn, maar stekker uit stopcontact, is het een simpel karweitje. Vrijwilliger repaircafe.

Ik zou graag de ledunit (gratis) ontvangen zodat ik die zelf kan vervangen.

Wij vinden dat Liebherr hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Liebherr?