Klacht Liebherr: LIEBHERR GEEFT GEEN ENKELE GARANTIE NA 8 JAREN OP EEN ZEER DURE COMBI KOEL/VRIES KOELKAST DIE DEFECT

sad Niet opgelost
R.A.P. Pentland

GEACHTE LIEBHERR MEDEWERKERS, 8 JAREN GELEDEN HEB IK VOOR EEN BEDRAG VAN CIRCA ONGEVEER € 899,- EEN KOEL-VRIES COMBINATIE VAN LIEBHERR , TYPE A-6306-4, SERVICE NR. 9989154-05 , NO FROST EN A+++ AANGESCHAFT BIJ MIJN VORIGE DEALER EXPERT TE ZUIDZANDE IN WEST-ZEEUWS-VLAANDEREN,
WELKE NA 8 JAREN DE GEEST TOTAAL GAF. ZOWEL KOEL EN VRIESGEDEELTE STONDEN OP PLUS (+20 GRADEN CELSIUS) , VAN DE EEN OP ANDERE DAG. SERVICE MONTEUR VAN WITGOED SPECIALIST TE EMMELOORD KWAM TER PLAATSE EN ONTDEKTE TIJDENS EEN TELEFOON GESPREK MET LIEBHERR TECHNISCHE DIENST, DAT MOGELIJK OF HET VENTIEL DEFECT WAS, MOGELIJKE GASLEKKAGE PLAATS HAD GEVONDEN EN/OF PRINTERPLAAT STUK. !!
ADVIES VAN LIEBHERR WAS, ALLES ERUIT HALEN, KOELKASTVOEDINGSKABEL UIT DE WANDCONTACT DOOS HALEN EN BEIDE DEUREN MINSTENS 3 DAGEN GEHEEL OPEN HOUDEN. HIERNA WEDEROM AANZETTEN OP GEWENSTE TEMPERATUREN PLAATSEN MIDDELS HET DIGITALE INSTELLINGSPLAATJE.
HELAAS, OOK DIT WERKTE DUS GEHEEL NIET.
IK DIEN EEN KLACHT IN TEGEN DE WIJZE HOE MEN OMGAAT MET KLACHTEN OVER EEN COMPLEET DEFECTE KOEL/VRIES COMBINATIE DIE BIJNA ZO'N € 900,- HEEFT GEKOST NOTA BENE 8 , NIMMER IN AL DIE 8 JAREN ENIG PROBLEEM ONDERVONDEN NU PLOTSELING NA 8 JAREN COMPLEET DEFECT. KOELKAST WERD VERWIJDERD TERWIJL ER NOG GARANTIE OP STOND. LIEBHERR REAGEERDE NOGAL LACONIEK, DAN HEEFT U PECH GEHAD !!
GEEN ENKELE COULANCE TOEGEPAST DOOR LIEBHERR WAT GRATIS REPARATIE BETREFT. ER WAS NIET OVER TE SPREKEN. LIEBHERR KAN DE BOOM IN MET ZIJN DURE COMBI KOELKASTEN. ALS DEZE WERKEN HEB JE ER WERKELIJK EEN PRIMA COMBI- KOELKAST AAN MET LUCHTVENTILATOR BINNEN IN HET KOELGEDEELTE, DOCH INDIEN ER KLACHTEN ZIJN OVER DE GARANTIETERMIJN , DAN GEEFT LIEBHERR NIET THUIS !!!
IK WENS EEN VERGOEDING VAN LIEBHERR TE ONTVANGEN VOOR EEN ONRECHTMATIGE DAAD EN WANPRESTATIE, DAAR ZO'N PRODUCT MINSTENS 10 - 12 JAREN MEE ZOU KUNNEN, LIJKT ONS.!!

EEN COMPENSATIE REGELING EISEN VAN LIEBHERR EN DAT DE MENSEN KUNNEN LEZEN HOE LIEBHERR MET ZIJN AFNEMERS OMGAAT.
DEZE KOEL/VRIES COMBINATIE VAN LIEBHERR ZOU MINSTENS 10 - 12 JAREN PERFECT KUNNEN WERKEN, DOCH NA 8 JAREN AL COMPLEET DEFECT.
BIZAR EN ASOCIAAL. LIEBHERR LEES MAAR EENS ALLE NEGATIEVE REVIEWS EROP NA VAN MEDE KLANTEN EN KRAP DAN EENS OP JE HOOFD. LAAT KLANTEN NIET DE KOU STAAN.!!

Wij vinden dat Liebherr hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

R.A.P. Pentland
ZIE BOVEN.

Ook een klacht indienen over Liebherr?