Klacht Liebherr: Liebherr monteur had geen verstand van keuken

Timisela

Geachte heer/ mevrouw,

Wij hebben 11 maanden geleden een prachtige Liebherr wijnkoeler gekocht waar we veel plezier van hebben.
Ineens hoorden wij een heel gek geluid.

Gelukkig hadden wij nog garantie en kwam er al gauw een monteur op bezoek. Er bleek een fabrieksfout in het ventilatiesysteem van de wijnkoeler te zitten, dus moest er later iemand voor terugkomen.

Vervolgens kwam er een monteur die totaal geen verstand had van keukens terwijl hij wel een inbouw wijnkoeler uit onze keuken moest halen en weer terug moest plaatsen.
Hij sloopte alles in onze nieuwe keuken. Pootjes van de wijnkoeler braken af, de clipjes van de plint trok hij kapot. Er moest volgens hem van alles losgemaakt worden door de keukenzaak want hij kon er niet bij. toen hij weg was kwam ik nog 4 schroeven tegen op de grond. Ik heb een dochter van 1 rondlopen dus hij had wel even zijn troep mogen opruimen.

Hij moest voor een 3e keer terugkomen voor de pootjes (die moesten besteld worden) en ik moest maar een 3e dag vrij nemen. Ik zag het niet zitten om deze monteur weer te laten terugkomen.

Ik heb met de keukenzaak gebeld of zij de wijnkoeler alsjeblieft konden terugplaatsen. Gelukkig kon dit! Wat een superservice. Het ging zelfs heel gemakkelijk en er moest niets voor losgehaald te worden door de keukenzaak.

Liebherr zelf heeft geen excuses aangeboden voor al deze ellende! Dit had ik op zijn minst wel verwacht.
Toen de keukenmonteur was geweest gaf hij aan dat er ook onnodig hout onder de wijnkoeler lag wat er niet hoorde te liggen. Kortom..
je koopt een goed merk, bent blij met het product maar de service van Liebherr vind ik ver onder de maat!

Ik ben echt teleurgesteld.

L. Timisela- Overgaauw

De servicemonteurs van Liebherr kennis laten maken met keukens en inbouwappratuur.

Wij vinden dat Liebherr hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Liebherr?