Klacht Liebherr: Resonerend en brommend geluid koelkast

J. Purmer

Ik heb een Liebherr inbouwkoelkast (ICP 3026 - 20 B) sinds juli 2012. Op zich tevreden, maar hij geeft nu een licht brommend geluid en een hoog tikkend geluid (alsof flesjes resoneren) aan de achterkant. Het is geen hard niveau, maar wel irritant als je geen muziek of TV aan hebt. Ik heb gebeld met de klantenservice voor een oplossing van mijn klacht. Omdat het net buiten de garantieperiode van 2 jaar valt (2 maanden) moet ik de voorrijkosten (a 92,50) en het arbeidsloon betalen. Coulance op de koeltechnische onderdelen wordt dan wel gegeven. Ik vind het vreemd dat voor de koelkast (die niet van zijn plek komt, want het is inbouw):
a. geen langere garantietermijn wordt gerekend
b. de prijs van de voorrijkosten hoog is

Ik heb betaald voor een deugdelijk product, dus ik verwacht ook kwaliteit van de koelkast en van de daarbij horende service. Graag ontvang ik een reactie van u.

Met vriendelijke groeten,

J Purmer

Dat er serieus naar mijn klacht geluisterd wordt. Ik heb de koelkast gebruikt zoals het hoort, hij staat op zijn plek en er gebeurt niets mee. Ik wil dat er een servicemonteur naar kijkt zonder de voorrijkosten en arbeidsloon. Het is tenslotte een goed product, waar wel langer garantie op gegeven kan worden.

Wij vinden dat Liebherr hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Liebherr?