Klacht Liesjesspeelgoed: artikel niet ontvangen

Klachtnummer
# 133135
Gebruiker
Annemiek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Van mijn bestelling heb ik het tinnen kinderserviesjes niet ontvangen. Op mijn mail wordt niet gereageerd en ik probeer al 4 dagen te bellen maar niemand neemt op.

De oplossing

Nasturen of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Liesjesspeelgoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Liesjesspeelgoed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen