Wij vinden dat Lievebij.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Lievebij.com: Verzoek tot annulering wordt niet gehonoreerd
Details
Klacht
Ik heb op 15/11 een online bestelling gedaan. Ik heb mij echter bedacht en direct daarna een verzoek tot annulering gedaan. Volgens hun site geldt het Nederlands recht en geldt er dus een herroepingstermijn van 14 dagen. Ze houden mij nu al 3 dagen aan het lijntje en vertellen vandaag 18/11 doodleuk dat de bestelling al verwerkt is en ik niet kan annuleren. Ik ben het hier niet mee eens en wil gewoon mijn geld terug. Ik heb ook niets geleverd gekregen.Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.