Klacht Lievegoed: Kwalitatief zeer slechte en ondermaatse Detox opname in De Lievegoed GGZ Kliniek in Bilthoven

Klachtnummer
# 252630
Gebruiker
RicoVroomen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 1 week opgenomen te zijn geweest in de kliniek van Lievegoed GGZ Bilthoven voor een terugval in verslaving ben ik zeer verontwaardigd en ontevreden over de methodiek en behandelwijze die mij werd aangeboden. Ik voelde mij niet gezien , gehoord of behandeld. Na 5 dagen kreeg ik pas een gesprek met mijn mentor van 15 min vlak voor een groepsmoment . Na duidelijk een hulpvraag te hebben ingediend bij het eerste telefoongesprek , intake en aankomst , werd mij door in het eerste gesprek met de behandelcoördinator na 5 dagen gevraagd wat ik eigenlijk kwam doen in de kliniek. Terwijl ik midden in mijn proces van detox zat kon ik weer gaan opnoemen wat mijn hulpvraag was , ik stond perplex . Hij had slechts een paar zinnen opgeschreven in de 5 min die hij te laat was voor onze afspraak. Vervolgens word ik na twee woede uitbarstingen op bezinnings-verlof gestuurd naar mijn on opgeruimde kamer met lege drugs pakjes die ik samen met mijn beste vriend zou gaan opruimen in het eerst volgende verlof . Opruimen was niet mogelijk omdat ik niet 1 dag later mocht komen wegens geplande afspraken met specialisten e.d. (wat overigens makkelijk had gekund . Hier kwam ik achter na aankomst in de slappe bedoening van deze Lievegoed Kliniek).
De belofte van het email-adres van klachtenfunctionaris na een telefoontje van 12 min werd niet gehonoreerd !

Gewenste oplossing

Excuses , alternatieve opname en/of behandeling .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lievegoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lievegoed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen