Klacht Lievernatuurlijk: Geen geld retour ontvangen na ongeleverde bestelling

Nynke Anoniem

Zaterdag 7 juli 2018 heb ik een bestelling gedaan via de webshop. Levertijd zou binnen twee werkdagen zijn. Vrijdag 13 juli heb ik zelf een e-mail gestuurd dat ik nog niks ontvangen heb met de vraag wanneer ik het kan verwachten. Op 14 juli krijg ik een reactie dat twee producten niet leverbaar zijn, of ik een alternatief wil. Ik heb dezelfde dag gereageerd dat ik mijn geld terug wil ontvangen. Eén product is wel leverbaar en die wilde ik wel ontvangen. 19 juli heb ik nog geen geld ontvangen en heb ik opnieuw een e-mail gestuurd met het verzoek mij het geld over te maken. 20 en 24 juli krijg ik een reactie dat ze het geld gaat crediteren. 30 juli stuur ik opnieuw een e-mail dat ik het geld nog steeds niet heb ontvangen. Zij stuurt diezelfde dag dat het geld die week met de betalingen mee gaat. 3 augustus mail ik met de vraag ik of de betaling is uitgevoerd, omdat ik nog steeds geen geld heb ontvangen. 7 augustus mail ik nogmaals dat ik een bewijs van betaling wil ontvangen, anders ga ik verdere stappen zetten. Het is nu een maand later en ik heb mijn geld (€60,80) nog steeds niet terug.

Ik wil mijn geld terug binnen één week.

Wij vinden dat Lievernatuurlijk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lievernatuurlijk?