Klacht Life Outdoor Living BV: incompleet product en misleidende productinfo

Consument aanschaf loungeset

Via vt wonen bij lifeoutdoorliving een loungeset aangeschaft.
De foto laat duidelijk zien dat het gaat om een complete set inclusief losse kussens.
De tekst geeft niet aan dat de losse 4 grijze kussens die op alle foto's aanwezig zijn en duidelijk een complete set vormen, zie bijgevoegde foto, optioneel zijn of in ieder geval dat deze er niet bij geleverd worden. Ook over de tafel met teakhouten tafelblad staat geen woord vermeld dat het tafelblad nog op het onderstel gemonteerd dient te worden. Dit houdt in dat er beugels en schroeven zijn bijgeleverd, er ontbreken voorgeboorde gaten in het tafelblad het houdt dus nogal wat in om dit correct uit te voeren. (uitmeten- niet te diep boren enz.)

Via vt wonen een klacht ingediend. Vt wonen geeft steeds aan dat lifeoutdoorliving niet reageert, maar uiteindelijk, na diverse mails, na ongeveer 2 maanden een telefoontje van lifeoutdoorliving ontvangen. De firma geeft aan dat de grijze kussens ter decoratie op de banken zijn geplaatst en een excuus voor de niet gemonteerde tafeltjes.
Ze bieden ter compensatie de ontbrekende kussentjes met 50% korting aan.
Ik heb gemeld dat ik daar niet mee akkoord ga en een klacht ga indienen.

Lifeoutdoorlifing plaats misleidende foto's en onvolledige info.

De duidelijk bij de set behorende kussens naleveren

Wij vinden dat Life Outdoor Living BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Life Outdoor Living BV?