Opgelost door life wonen zaandam: niet nakomen van een nog te leveren bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95676
Gebruiker
Ahlam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op 29.11.14 een hoekbank besteld en zou een gratis karpet hierbij krijgen omdat dit een actie was. Maar vond het gratis karpet niet zo mooi en heb een karpet gekozen waarbij ik 30 euro extra betaald heb. De banken zijn op 17.12.2014 geleverd en het karpet zou 2 a 3 weken later volgen. Heb al 5x gebeld en krijg iedere keer te horen dat ze het nog niet hebben en dat ik moet wachten ben nu al ruim vanaf bestelling al 9 weken verder en nog steeds niks! Word gebeld zeggen ze als het er is maar krijg totaal geen reactie van hun kant.

De oplossing

Wil het Karpet nu gratis omdat het al zo lang duurt en wil mijn extra 30 euro terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat life wonen zaandam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Ahlam
    Datum
    Heb een ander karpet gekregen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ahlam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over life wonen zaandam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen