Klacht Lifestyle Solutions: Ik had niets besteld.

Klachtnummer
# 423091
Gebruiker
soprano64
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is op 6 februari 59,95 euro afgegaan van mijn bankrekening, terwijl ik niks had besteld.

De oplossing

Het bedrag van 59,95 euro terugstorten.

1 reactie

  1. Auteur
    Lifestyle Solutions
    Datum
    Beste mevrouw Bentveld,

    Op 13 januari heeft u een proefpakket besteld, waarbij u 14 dagen de tijd had om het product uit te proberen. In deze proefperiode heeft u het abonnement kunnen afzeggen. Wij hebben niets van u vernomen.
    De eerste maandzending is door u ontvangen en dient u te betalen. Dit pakket kan niet retour.
    U zult geen verdere zendingen ontvangen, want vanaf heden is uw abonnement gestopt.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lifestyle Solutions

Ook een klacht indienen over Lifestyle Solutions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen