Klacht Lifetronix.nl: Wanneer komt Lifetronix in actie? Na bijna 12 maanden nog steeds geen oplossing!

Jobra

Opvolging van eerdere klacht. Eerste melding naar Lifetronix op d.d. 14-01-2018 mijn Mi5S Plus functioneert niet meer naar behoren (op het moment van deze melding is het toestel 3 maanden oud). Klacht/probleem: voorste Camera werkt alleen nog in zwart/wit.

Mijn Xiaomi is op 30 april 2018 naar de fabrikant in China verzonden. Uiteindelijk na veel mailen op 27 augustus 2018 feedback gekregen! De letterlijke tekst:

Excuses voor de vertraging. Uw toestel ligt op het moment eindelijk bij de fabrikant. Het camera onderdeel is defect gegaan door val- of stootschade en dit kan je zien ook zien aan de schade op de camera. Dit valt dus helaas niet onder garantie.

Helaas zijn hier onderzoekskosten aan verbonden. De onderzoekskosten bedragen €30,00. Zou u het bedrag van €30,00 kunnen overmaken naar NL96INGBXXXX t.n.v. Lifetronix onder vermelding van de factuurnummer? Alvast bedankt!

Mocht u het toestel met cameraprobleem willen laten repareren dan kan ik eventueel prijsopgave bij de fabrikant opvragen. Ik hoor het graag.

Hier een net antwoord op gegeven dat het toestel absoluut niet gevallen is en dat deze klacht bij veel meer gebruikers voorkomt. Hierbij zelfs in een vervolg email alle linkjes van deze kachten op forums doorgestuurd.

Na deze email op d.d. 28-08 niets meer van Lifetronix mogen vernemen. Geen reactie op email en telefonisch niet te bereiken (automatisch antwoord: dit nummer is niet in gebruik). Ik ben nu bijna 1 jaar verder om iets gerepareerd te krijgen of een credit van mijn aankoopprijs.

Ten eerste zichzelf afvragen wat het begrip aftersales en klantenservice inhoud. Ten tweede wil ik een werkend toestel krijgen of een credit voor mijn aankoop.

Jobra
    Per mail de volgende reactie ontvangen van Lifetronix. We wachten maar weer af op het vervolg.

Beste Joeri,

Excuses voor de late reactie. Uw toestel wordt gerepareerd bij de fabrikant. Wat betreft de kosten, zijn we momenteel aan het bespreken met ze.

Stefan
    Lifetronix

Ook een klacht indienen over Lifetronix.nl?