Klacht Lifties Amsterdam: Oplichters versturen bestelling niet maar wel betaald.

Qwaad

2 leggings besteld, na 1,5 maand nog niks binnen. Na de eerste keer dat ik mailde kreeg ik terug dat m’n bestelling verstuurd was en er aan kwam en ze gaven de schuld aan Corona dat het zo lang duurde. Na 2 weken nog niks binnen en weer gemaild. Hier geen respons op gekregen. Nog steeds geen leggings binnen uiteraard....

Ik wil graag mijn geld terug.

Lifties Amsterdam
    Geachte mevrouw van Dam,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie aan de hand van mijn administratie, dat er naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice een klacht voor u is aangemaakt.

De reden dat je langere tijd hebt moeten wachten, komt doordat we een grote storing hebben gehad in onze webshop administratie en in onze email.

Op dit moment zijn alle storingen opgelost en we werken er nu hard aan om onze klantenservice weer op het niveau te krijgen wat u als onze gewaardeerde klant van ons mag verwachten.

U wordt hierover gecontacteerd en bericht door mijn collega’s van de klantenservice.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice.

Jeroen van Lifties Amsterdam

Ook een klacht indienen over Lifties Amsterdam?