Klacht Lifties Amsterdam: Oplichters zijn het!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 441598
Gebruiker
C. Lefeu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 5 april een product besteld en tot op heden niets ontvangen. Meerdere mails gestuurd en ze geprobeerd te bellen, maar helaas.... geen contact en geen reactie op mijn mail. Ik ben dus mijn geld kwijt.
Vieze oplichters!

De oplossing

Ik zou heel graag mijn geld terug willen.

1 reactie

  1. Auteur
    Lifties Amsterdam
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Lefeu,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik zie aan de hand van mijn administratie, dat er naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice een klacht voor u is aangemaakt.

    De reden dat je langere tijd hebt moeten wachten, komt doordat we een grote storing hebben gehad in onze webshop administratie en in onze email.

    Op dit moment zijn alle storingen opgelost en we werken er nu hard aan om onze klantenservice weer op het niveau te krijgen wat u als onze gewaardeerde klant van ons mag verwachten.

    U wordt hierover gecontacteerd en bericht door mijn collega’s van de klantenservice.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen van Lifties Amsterdam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C. Lefeu
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste Chantal, Bedankt voor je reactie. Nogmaals onze excuses voor het lange wachten want dat is zeker niet fijn en dat begrijpen wij. Door de grote storing hebben wij ook niet eerder kunnen reageren en is je zending ook later dan verwacht opgestuurd. Je zending is nog onderweg. Ik vraag nog 5 tot 10 werkdagen geduld van je. Mocht je dit dus 23 mei nog steeds niet ontvangen dan horen wij dat graag en kunnen wij een andere oplossing aanbieden natuurlijk. Wij danken je voor je geduld. Wij wensen je een hele fijne dag en staan altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden. Met vriendelijke groet, Elsemieke | Lifties Amsterdam * Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen van hen, maar ik wacht het nog even af. 19 mei, tot op heden heb ik nog steeds niets mogen ontvangen 24 mei: Het bedrijf heeft zich niet aan de afspraak gehouden!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lifties Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen