Klacht Lifties Amsterdam: Retourbeleid wordt niet juist gehandhaafd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448228
Gebruiker
Emma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De producten die ik op 25 maart heb besteld zijn 26 mei pas geleverd. De kwaliteit was heel slecht en om die reden wil ik ze graag retourneren. De persoon achter de site zegt mij dat dat niet mogelijk is. Als consument heb ik recht op 14 dagen bedenktijd van mijn online bestelling. Dit staat zelfs op hun site bij de algemene voorwaarden.
Ik wil graag het geld van mijn bestelling terug want daar heb ik recht op.

De oplossing

Ik wil het geld van mijn bestelling terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Lifties Amsterdam
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses hiervoor. U wordt hierover gecontacteerd en bericht door mijn collega’s van de klantenservice.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen van Lifties Amsterdam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Emma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lifties Amsterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen