Klacht Lige-amsterdam.com: Geen reactie/contact na aanvraag retourgegevens

Klachtnummer
# 453435
Gebruiker
Mazzeltje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

16 mei bij Lige Amsterdam 2 broeken besteld. Kwamen een week later binnen. De broeken waren niet de goede maat dus ik wilde ze retouren zoals mogelijk leek op de website binnen 14 dagen. Ik moest een mailtje sturen naar info@lige-amsterdam.com voor de retourgegevens. Echter heb ik tot de dag van vandaag nog geen retourgegevens ontvangen en kom ik niet met ze in contact. Ook niet via hun social media accounts en andere website.
info@ligewatchesamsterdam.com

De oplossing

Het zou fijn zijn als ik retourgegevens ontvang en mijn geld terug krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lige-amsterdam.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lige-amsterdam.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen