Wij vinden dat Lightball.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Lightball.nl: Artikel niet gelevetd
Details
Klacht
Ik heb op 21 nov. Een basketball besteld, tot op heden nog steeds niet ontvangen. Op de website staan een emailadres (waar niet op geantwoord word) en een telefoonnummer ( waar je alleen een soort voicemail op kan horen) na lang zoeken eens gekeken of ze een instagram pagina hadden en dat hadden ze, daar word wel geantwoord. Eerst was de bal uitverkocht en waren ze aan het wachten tot er nieuwe binnenkwamen. 10 dagen geleden (meer dan een maand later) zou de bal verzonden zijn maar nog steeds niets ontvangen.Gewenste oplossing
Mijn geld terugstorten of de bal alsnog leveren.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.