Klacht Lightinthebox.com: Frauduleus of niet?

Klachtnummer
# 263258
Gebruiker
lvue
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb bij lightindebox.com een duikpak ter waarde van een 50tal euro besteld met daarbij een paar sokken ter waarde van 7,83 Euros. De transportkosten bedragen 15,76 Euros. De dag volgend op mijn bestelling kreeg ik een bericht dat het duikpak niet meer beschikbaar was. Onmiddellijk heb ik gereageerd vragende de volledige bestelling te annuleren aangezien de transportkosten niet in evenredigheid zijn met de prijs van de sokken.
De volgende dag terug kreeg ik een bericht dat het te laat was en de sokken reeds verstuurd.
Effectief een paar dagen later werd mij een pakket DHL aangeboden met een rekening van 13,30 Euros douane kosten. Ik heb het pakket geweigerd en een claim ingediend bij lightinthebox. Hierop ontving ik een totaal onklaar antwoord , weel klaar dat ze niet zinnens zijn mijn credit card terug te crediteren. Deze maatschappij lijkt me meer gericht op oplichting dan commerciele aktiviteiten.

De oplossing

Totale annulatie van mijn bestelling en credit card hercrediteren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lightinthebox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lightinthebox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen