Klacht Lightinthebox.com: Frauduleus of niet?

lvue

Heb bij lightindebox.com een duikpak ter waarde van een 50tal euro besteld met daarbij een paar sokken ter waarde van 7,83 Euros. De transportkosten bedragen 15,76 Euros. De dag volgend op mijn bestelling kreeg ik een bericht dat het duikpak niet meer beschikbaar was. Onmiddellijk heb ik gereageerd vragende de volledige bestelling te annuleren aangezien de transportkosten niet in evenredigheid zijn met de prijs van de sokken.
De volgende dag terug kreeg ik een bericht dat het te laat was en de sokken reeds verstuurd.
Effectief een paar dagen later werd mij een pakket DHL aangeboden met een rekening van 13,30 Euros douane kosten. Ik heb het pakket geweigerd en een claim ingediend bij lightinthebox. Hierop ontving ik een totaal onklaar antwoord , weel klaar dat ze niet zinnens zijn mijn credit card terug te crediteren. Deze maatschappij lijkt me meer gericht op oplichting dan commerciele aktiviteiten.

Totale annulatie van mijn bestelling en credit card hercrediteren

Wij vinden dat Lightinthebox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lightinthebox.com?