Klacht Lightinthebox.com: Invoerbelasing achteraf in rekening gebracht

tamaralaurey

Mijn zoon van 14 jaar bestelde 2 kubussen, hij wilde ze graag voor de vakantie al hebben om ermee in de auto naar Frankrijk te kunnen spelen. Hij betaalde voor de extra snelle verzending extra verzendkosten. Enkele weken na de vakantie ontving hij een factuur van UPS waarin zij hem invoerbelasting berekenen. Na telefonisch geïnformeerd te hebben bij UPS bleek dat zij naar schatting hierover ongeveer 30 klagers per dag aan de telefoon hadden. Lightinthebox.com is erg onduidelijk over deze bijkomende kosten, in tegenstelling tot andere buitenlandse aanbieders. Ook nu, na er op geattendeerd te zijn, zijn de kosten voor de invoerbelasting lastig te vinden op hun site. Ik vind dit misleidend en begrijp goed dat mijn kind van 14 jaar hier ingetrapt is. Ik zal UPS betalen, maar ik ben het geheel niet eens met deze gang van zaken en ik hoop dat de Consumentenbond er iets aan zal willen doen.

Wij wensen de in rekening gebrachte invoerbelasting terug te ontvangen. Daarnaast wensen wij dat het bedrijf duidelijk de extra kosten vermeldt op de website.

Wij vinden dat Lightinthebox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lightinthebox.com?