Klacht Lightinthebox.com: Niet geleverd binnen gestelde termijn en extra termijn.Onderzoek 2 maanden wil ik niet, geld terug!

Klachtnummer
# 273612
Gebruiker
totallos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 juni 2017 2 ledsnoeren aangeschaft en 36,73 euro overgemaakt naar lightinthebox. Levertijd ongeveer 20 werkdagen. Na deze termijn de 1e mail eruit. Antwoord van hun was om nog even geduld te hebben. Slecht weer en de vele tussenstations zou de reden zijn. Ook deze periode afgewacht en weer een berichtje gestuurd. Nu een antwoord dat het pakket zoek was en zij een onderzoek gingen instellen. Dit zou tot 2 maanden gaan duren. Ik heb toen gezegd dat ik afzag van de koop, maar men ging gewoon door en bedankte voor het geduld? Ik was er klaar mee, maar na een maand weer gewacht te hebben (had al ergens anders 2 ledsnoeren aangeschaft) weer een bericht dat ik asap mijn geld terug wilde. Tot op heden niets meer gehoord.

De oplossing

Koop ontbinden en geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lightinthebox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lightinthebox.com?