Klacht Lightinthebox.com: Product niet op tijd ontvangen, beloofde kosten worden niet terugbetaald

Niels

Voor carnaval een pruik besteld, dit omdat het hier een stuk goedkoper was en de beloofde verzendtijd met express zending snel was. Hiervoor betaal je dan ook ongeveer 8 euro. De bestelling is geplaatst op 3 februari 2019. Hierbij stond een verwerkingstijd van 1-3 dagen. Daarbij komt een verzending van 4-7 dagen. Het product werd echter pas op 5 maart 2019 geleverd.

Hierdoor ben ik de chat in gegaan en wat ik constant krijg is geen antwoord op mijn vragen. Als ik met duidelijke bewijzen kom is het antwoord: heeft u verder nog vragen? Na lang volhouden heb ik te horen gekregen dat ik het product mag terugsturen en alle kosten (inclusief retourkosten) worden vergoed.

Ik heb het product netjes teruggestuurd naar Polen, wat 12 euro verzending is. Dit heb ik in de chat gemeld, en gevraagd of het bedrag netjes terug kon over worden gemaakt om de zaak te sluiten.

Nu krijg ik de mededeling dat de retourkosten niet kunnen worden vergoed, terwijl ik hier bewijs van heb dat dit naar mij is gecommuniceerd. Nu ik hierop aandring zijn de enige dingen die ik nog te horen krijg dat dit niet goedgekeurd is en of ik verder nog vragen heb.

Ik ben zelf al bezig met de kosten terug te krijgen, want ik laat het er niet bij zitten. Uiteindelijk ben ik nu 38,90 kwijt geweest. Als mij niet verteld was dat de retourkosten niet worden vergoed, had ik het natuurlijk nooit teruggestuurd.

Wij vinden dat Lightinthebox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lightinthebox.com?