Klacht Ligo.nl: Als ze het niet weten, laten ze het gewoon zitten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444643
Gebruiker
Redelijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een product met spoedtoeslag (200E) verkopen en dan helemaal niet leveren.
Na 10 maanden krijg ik een credit van het bedrag zonder spoedtoeslag terug. Ach ja. 200 euro, ik ga er niet meer achter aan. u bent gewaarschuwd.

De oplossing

geheel bedrag terug en compensatie van de kosten die ik heb gemaakt omdat ze niet op tijd met de bv zijn gekomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Ligo.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Redelijk
    Datum
    hé... nu is het voorstel de klacht te sluiten, maar de klacht is niet opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Redelijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ligo heeft nu 3x contact opgenomen om te zeggen dat het vervelend is en dat ze het gaan oplossen. En dan hoor je niets meer. Tja! diefstal.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ligo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen